МОЛОДШИЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК
(3 - 4 РОКИ)


2023-2024
навчальний рік


Праця людей навесні

"ПРАЦЯ ЛЮДЕЙ НАВЕСНІ"

(Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування)

Мета:
Ознайомити дітей з працею людей навесні. Розвивати спостережливість, зв'язне мовлення. Спонукати до надання посильної допомоги дорослим. Виховувати ціннісне ставлення до праці.

Вихователь: Юлія Котелевець

День сміху

ДЕНЬ СМІХУ В ДИТСАДКУ

Сміх, веселощі та безмежна радість! Сьогодні в нашому дитячому садочку святкуємо День сміху!
Це свято наповнене позитивними емоціями та веселими моментами. А чи знали ви, що День сміху відзначається у багатьох країнах у перший день квітня? Це день, коли кожен може дозволити собі трошки шаленства та розваг, а також подарувати радість іншим!
Сьогодні ми підготували для вас справжнє свято сміху! Вихователь Котелевець Ю.В. поділиться цікавими фактами про це свято, а маленькі вихованці розкажуть веселі жарти та влаштують незабутні розваги!
Сміх - це найкращі ліки від буденних справ та негараздів. Нехай сьогодні кожен усміхнеться, а щасливі моменти заповнять кожну хвилину нашого свята!
Приєднуйтеся до нашої веселої компанії та даруймо один одному посмішки!

Вихователь: Юлія Котелевець

Шпаківня для шпака

"ШПАКІВНЯ ДЛЯ ШПАКА"

(ХПД-малювання)

Мета:
Вчити дітей малювати предмети, що складаються з квадрата, круга та прямих ліній. Вправляти в умінні розміщувати зображення посередині аркуша паперу. Закріпити вміння зафарбовувати площину гуашевою фарбою. Розвивати чуття кольору, уяву. Виховувати дбайливе ставлення до птахів.

Вихователь: Юлія Котелевець

Годівничка для птахів

"ГОДІВНИЧКА ДЛЯ ПТАХІВ"

(ХПД-ліплення)

Мета:
продовжувати розширювати знання дітей про птахів, їх спосіб харчування. Учити ліпити годівничку та зернятка з пластиліну, дотримуватись пропорцій. Закріплювати прийоми скачування, з'єднувати деталі між собою. Розвивати спостережливість, увагу.

Вихователь: Юлія Котелевець

Ясне сонечко нас зігріває

"ЯСНЕ СОНЕЧКО НАС ЗІГРІЄ"

(Розвиток зв’язного мовлення
та культура мовленнєвого спілкування)

Мета:
Формувати знання дітей про об’єкт неживої природи – Сонце. Закріпити уявлення дітей про те, що сонечко світить і гріє, сонечку радіють і люди і рослини. Вправляти дітей в умінні слухати вихователя, повторювати разом з ним закличку до сонечка. Викликати радісний настрій та позитивні емоції.

Вихователь: Юлія Котелевець

Про маму

"НАЙРІДНІША МАМА"

(Розвиток мовлення та культури мовленнєвого спілкування)

Мета:
Продовжувати вчити дітей слухати літературні твори, розглядати сюжетні малюнки та відповідати на запитання вихователя. Формувати вміння вчити напам’ять та читати вірші. Збагачувати словниковий запас дітей прикметниками, дієсловами, пестливими словами. Розвивати інтонаційну виразність мовлення. Виховувати любов та шанобливе ставлення до матері, бажання їй допомагати у домашніх справах.

Вихователь: Юлія Котелевець

Котик та Півник

(КОТИК ТА ПІВНИК)

(гра – драматизація за змістом української народної казки

Мета:
Продовжувати пропонувати дітям перегляд настільного лялькового театру за змістом знайомої казки. Дати дітям поняття про вид театру, який використовується в ДНЗ під час театралізації казок. Вдосконалювати вміння влучно передавати інтонаційні відтінки мовлення героїв казки в ігрових діалогах, доречно імітувати їхні рухи, міміку з елементами творчої імпровізації. Удосконалювати знання про сюжет знайомої казки, характер її героїв та знання про те, як починається та закінчується казка. Розвивати у дітей уяву, пам’ять, мовлення, фонематичний слух, мислення, фантазію. Виховувати дисциплінованість, повагу, почуття підтримки товариша та дружби, любов до народної творчості.

Вихователь: Юлія Котелевець

«Рукавичка» (художня література + театралізована діяльність (пальчиковий театр))

"РУКАВИЧКА"

(художня література + театралізована діяльність
(пальчиковий театр))

Мета:
Закріпити знання дітей про диких тварин. Вчити розуміти зміст казки, відповідати на запитання за її змістом. Збагачувати словник образними словами: мишка-шкряботушка, зайчик-побігайчик та ін. Розвивати інтерес до театрального дійства, діалогічне мовлення. Виховувати доброзичливість, любов до тварин. Викликати радісний настрій та позитивні емоції.

Вихователь: Юлія Котелевець

«Зимовий одяг» (ознайомлення з соціумом + ХПД ліплення (інтегроване))

"ЗИМОВИЙ ОДЯГ"

(ознайомлення з соціумом + ХПД ліплення (інтегроване))

Мета:
Ознайомити дітей з предметами одягу, класифікувати предмети одягу, дати знання про призначення одягу. Вчити виконувати таку техніку ліплення, як примазування, розвивати естетичний смак, окомір під час виконання композиції.

Вихователь: Олена Коробчук

«Біле – біле все навколо» (Малювання у ІІ молодшій групі)

«БІЛЕ – БІЛЕ ВСЕ НАВКОЛО»

Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Мета:
Вчити дітей передавати в малюнках своє враження від зимових явищ. Вчити композиційно правильно розміщувати малюнок на аркуші паперу та малювати нетрадиційним методом, а саме штампувати зім’ятим папером у вигляді кульки (сніжку, який падає з неба). Продовжувати вчити дітей правильно тримати пензлик та малювати фарбами гуаш. Розвивати естетичне сприйняття дітьми навколишньої дійсності. Виховувати акуратність в роботі, посидючість.

Вихователь: Юлія Котелевець

Бесіда "Вогонь - друг, вогонь - ворог" (молодша група)

ВОГОНЬ - ДРУГ, ВОГОНЬ - ВОРОГ

Бесіда

Мета:
Ознайомити дітей з правилами пожежної безпеки. Закріпити поняття про небезпечність гри із сірниками та вогнем. Формувати поняття, коли вогонь є другом, а коли стає ворогом. Розвивати зв’язне мовлення, увагу, мислення. Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я. Ввести в словник такі слова: сірники, гасити полум’я, вогонь, багаття, електроприлади.

Вихователь: Юлія Котелевець

На пташиному подвір’ї. Спостереження за квочкою та курчатами

НА ПТАШИНОМУ ПОДВІР’Ї

Спостереження за квочкою та курчатами

Мета:
Поглиблювати знання дітей про навколишній світ та свійських птахів: де живуть, чим живляться, їхні характерні ознаки (частини тіла), способи пересування. Учити розрізняти їх за зовнішнім виглядом, вправляти у звуконаслідуванні. Спонукати проводити дослідницьку діяльність з яєчною шкаралупою та яйцем. Розвивати увагу, мислення, мовлення, виховувати пізнавальний інтерес до свійських птахів.

Вихователь: Юлія Котелевець

"Колосок"

"КОЛОСОК"

(театралізована вистава для дітей молодшого дошкільного віку)

Мета:
Продовжувати пропонувати дітям перегляд лялькового театру за змістом знайомої казки. Дати дітям поняття про вид театру, який використовується в ДНЗ під час театралізації казок, а також познайомити з особливостями роботи в театрі: що на сцені (за ширмою) працюють актори, а в залі глядачі.
Вдосконалювати вміння влучно передавати інтонаційні відтінки мовлення героїв казки в ігрових діалогах, доречно імітувати їхні рухи, міміку з елементами творчої імпровізації. Удосконалювати знання про сюжет знайомої казки, характер її героїв та знання про те, як починається та закінчується казка.
Розвивати у дітей уяву, пам’ять, мовлення, фонематичний слух, мислення, фантазію.
Виховувати дисциплінованість, повагу, почуття підтримки товариша, та дружби, любов до народної творчості.

Вихователь: Юлія Котелевець

2022-2023
навчальний рік


Заняття Аплікація Тема:"Морквинка для зайчика"

МОРКВИНКА ДЛЯ ЗАЙЧИКА
(аплікація)

Мета заняття: Удосконалювати вміння дітей працювати з кольоровим папером. Познайомити дітей з таким видом аплікації, як обривна. Розвивати уяву, мислення, моторику пальців; виховувати охайність, працелюбність, старанність.

Вихователь: Наталія Бажан

Вчимо разом. Віршик "Зайчик"

ВЧИМО РАЗОМ. ВІРШИК "ЗАЙЧИК"

Разом з нашими педагогами продовжуємо вчити дітей розуміти зміст віршованих творів, розвиваємо пам'ять, зосередженність, уважність. Виховуємо любов до тварин.

Вихователь: Наталія Бажан

ТОЙ НЕ ХВОРІЄ, - ХТО РУКИ ЧИСТО МИЄ

ТОЙ НЕ ХВОРІЄ, - ХТО РУКИ ЧИСТО МИЄ

З огляду на те, що у дітей дошкільного віку переважає конкретне, наочно-образне мислення, ефективними при формуванні у них культурно-гігієнічних навичок є такі прийоми, як показ і пояснення. Навчання будь-якому вмінню дитини молодшого дошкільного віку розпочинається з безпосереднього показу дорослого. Показ має супроводжуватися чітким поясненням спершу найбільш суттєвих, а потім другорядних дій. Це допомагає дітям краще осмислити дію в цілому. Дорослим важливо пам’ятати, що їх власна поведінка в тій чи іншій ситуації має великий вплив і є прикладом для наслідування. Також педагогам і батькам слід активніше використовувати у навчально-виховному процесі художнє слово, народний фольклор (потішки, примовки) для створення позитивних емоцій в дітей у процесі засвоєння певних культурно-гігієнічних навичок.

Вихователь: Юлія Котелевець

*відео створено до 24 лютого 2022 року


Кiлькiсть переглядiв: 214