Новини

Зима з Весною зустрічаються, Зима з Весною сперечаються...

Зима з Весною зустрічаються, Зима з Весною сперечаються: Кому йти, кому вертатися, Кожен хоче з них зостатися! Вихователь старшої групи №2 "Бджілка" Сіромолот Д. М. провела бесіду для вихованців приурочену до свята «Стрітення» в ході якої діти ознайомилися з традиціями та звичаями українського народу, зі святами зимового циклу - Стрітення, прилучались до духовної культури; педагог підтримувала інтерес до фольклорної творчості, збагачувала словник дітей з даної теми...

Стукав - грюкав молоток - вийшов в діток чобіток!

Стукав - грюкав молоток, Танцювало шило, Вийшов в діток чобіток Подивись як мило! Вихованці другої молодшої групи №3 "Сонечко" разом із вихователем Котелевець Ю.В. на занятті з художньої продуктивної діяльності, а саме аплікації виготовили чобіток. Малюки продовжують вчитися розміщувати геометричні фігури на готовій формі. Закріпляють знання кольорів, вміють розрізняти геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник...

Досягаємо математичних вершин

Якщо хочеш досягнути У житті своїм вершин, Математику збагнути Мусиш тонко, до глибин. Вихованці середньої групи №1 “Веселка” разом з вихователем Рябініною О.М. на занятті з логіко-математичного розвитку ознайомились із прямокутником; вчилися порівнювати квадрат і прямокутник, знаходити спільне і відмінне; знаходили предмети схожі на геометричні фігури в д/грі «На яку геометричну фігуру схожий предмет?»; розвивали навички аналізу й узагальнення (вправа «Віконця»); протягом заняття діти виконували математичні завдання з великим інтересом...

Зимові розваги

Нумо, хлопчики й дівчата! Ковзани беріть й санчата, Бо прийшов веселий час — Всіх зима чекає нас! Вихованці старшої групи №4 “Курчатко” разом з вихователем Чумачок Ю.М. на інтегрованому занятті (розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування + ознайомлення з соціумом) розширювати знання про зиму, її ознаки в довкіллі; ознайомились з видами зимових розваг та їх назвами (відгадування загадок,...

Цікаве знайомство з літерою "Ии"

На занятті з розвитку мовлення та культури мовленнєвого спілкування вихователь старшої групи №2 "Бджілка" Мацієвська В.О. ознайомила дітей з буквою «Ии», її звуковим значенням; вдосконалювала навички звуко-складового аналізу слів; закріпила вивчені букви «Аа», «Уу» та ознайомила дітей із багатозначністю слова. Під час заняття також провела гімнастику для очей "Хмаринка" для тренування м'язів зору та відпочинку очей...

Розв’язуємо приклади

Вихователь старшої групи №2 "Бджілка" Сіромолот Д. М. провела синхронне заняття з логіко-математичного розвитку на тему “Розв’язування прикладів. Дні тижня”, на якому продовжила формувати уявлення дітей про додавання як об'єднання груп предметів; удосконалювала навички усної лічби у дітей; продовжувала закріплювати з вихованцями дні тижня.         ...

А Вкраїни ж мова — мов те сонце дзвінкотюче...

А Вкраїни ж мова — мов те сонце дзвінкотюче, мов те золото блискуче, вся і давність і обнова — українська мова. Вихованці старшої групи №4 “Курчатко” разом з вихователем Чумачок Ю.М. на заняттях з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування опановують уміння володіти державною мовою - розрізняють звуки за їх вимовою (голосний, приголосний, твердий, м’який приголосний); закріплюють вміння...

На свята уся сім'я Мама, тато й навіть я, Вишиванки одягаєм...

На свята уся сім'я Мама, тато й навіть я, Вишиванки одягаєм В центрі міста ми гуляєм. Хай всі знають, що родина Любить неньку-Україну! На занятті з художньо - продуктивної діяльності (малювання) вихованці середньої групи № 1 «Веселка», разом з вихователем Рябініною О.М. оздоблювали українську сорочку вишиванку. Метою заняття було продовжувати вчити дітей малювати прості візерунки (геометричні та рослинні),...

Математика для малюків

Вихованці другої молодшої групи №3 "Сонечко" разом з вихователем Котелевець Ю.В. на занятті з логіко-математичного розвитку познайомилися із рівністю і нерівністю груп предметів та орієнтуванню в просторі. Малята продовжують вчитися розрізняти рівність і нерівність груп предметів, розуміти і правильно вживати слова й вирази "скільки", "стільки", "порівну", "більше на один", "менше на один". Також вправлялися в просторовому орієнтуванні: попереду - позаду, ліворуч - праворуч...

Розв’язуємо приклади

Вихователь старшої група №2 "Бджілка" Сіромолот Д.М. провела синхронне заняття з теми “Цифра 9. Розв’язування прикладів”. На якому ознайомила дітей з числом 9; з’ясували склад числа 9; навчилися писати цифру 9; формувала уявлення дітей про додавання як об'єднання груп предметів; удосконалювали навички усної лічби.                       &#...